maandag 22 februari 2010

Geinspireerd



Ben geinspireerd door de leden van het Poppenhoekje. De anemoontjes heb ik gisteren gemaakt. Het is een super leuk en snel patroon van Tintangel. De tulpen en narcissen horen bij het patroon van Schatten van de natuur dat heet Bollen Mollen. Jammer genoeg was het vandaag erg slecht weer en kon ik ze buiten niet op de foto zetten. Omdat ik de flesjes nog niet had, (die stonden nog bij mijn moeder omdat ze hier in het dorp niet waren) had ik ze niet eerder gefotografeerd.
Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Roos zei

Jeetje wat is dat fantastisch mooi gedaan, mijn complimenten hoor !
Ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden, heel erg mooi!

Carla zei

Wat een prachtig gezicht zo Mar, leuk hoor om ook die tulpen en narcisjes hier voor te gebruiken!!
Liefs Carla.

Gera zei

Hoi martje,

Geweldig!! Erg leuk ook die flesjes!

liefs, Gera

Barbara zei

Wat een enig idee, zo in die flesjes! Echt lente! ♥ Barbara

angelina zei

dat ziet er geweldig fleurig uit!!! helemaal super!

liefs angelina