dinsdag 23 februari 2010

Feestje


Wat een feestje, ik heb het tweede patroonblad van Corina's viltcreaties besteld. De krokuszusjes, en ben erg benieuwd van hoe en wat. De stofjes spreken me erg aan van de rokjes.
Zo ben ik van het weekend naar de Maxx geweest in Barnveld. Geweldige stoffen voor 2euro de meter. En er zit echt zulk geweldig spul bij mmmmmm. Er zit op meer plekken in het land een maxx heb ik wel begrepen maar vooral in het noorden van het land.
Fijne dag verder,
Lieve groetjes van Margreet

7 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een schattig popje. Klinkt heel leuk, de Maxx. Jammer genoeg niet in de buurt.

Carla zei

Super hè die lapjes van de Maxx, je wordt er zo hebberig van ;-)))
Liefs Carla.

Ingrid. zei

't Kwam er aldoor niet van maar ik heb eindelijk je link veranderd...
Leuk cadeautje !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Barbara zei

Ach, deze is echt schattig en feestelijk! ♥ Barbara

Corina zei

Wat een leuk feestelijk popje! Ken Maxx niet, maar klinkt wel leuk, je zult ook vast niet met lege handen naar huis gegaan zijn. Veel plezier met je stofjes!

rianne zei

Hallo Margreet wat een feestelijk popje. Is er iemand jarig? Erg mooie kleurtjes, Helemaal in de mode.
Ik heb een Sunshine Award voor je klaar staan. Ik hoop dat je hem wilt aannemen.
Groetjes Rianne.

Corina zei

Wat een leuk popje heb je gemaakt!
Hier hebben ze helaas geen Maxx..
Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Corina