woensdag 24 februari 2010





Vanmorgen kreeg ik een berichtje, ik had deze award gewonnen. Wat heerlijk een zonnige award. De zon is wat ik echt erg nodig heb geloof ik.

Er zitten ook een aantal verplichtingen vast aan deze Award.

1.Award op je blog zetten.

2. Een link zetten naar diegene waar je hem van hebt gekregen. Bij mij is dat Rianne van http://koekendiefie.blogspot.com/

3. Award doorgeven aan 6 personen en ze laten weten dat ze een award hebben gekregen.

Zal je zeggen, 6 kiezen is erg lastig. Inmiddels hebben meerdere al een award ontvangen en heb ik besloten deze award te geven aan alle dames die vaak reageren en kijken op de blogs maar er zelf geen een hebben.

Zelf ben ik gisterenavond begonnen met het maken van zeep in koekvormpjes. Durf geen tussentijdse opname te maken ;-) het is niet helemaal naar mijn zin geworden. Hier volgt later meer over.

Fijne dag en groetjes Margreet



2 opmerkingen:

Carla zei

Proficiat met je award Mar!! Leuk!!!
Succes met de zeepjes, het is een taai klusje inderdaad.
Liefs Carla.

Barbara zei

Gefeliciteerd! Is t gelukt met je zeepjes? ♥ Barbara