zondag 28 februari 2010

De Handwerkbeurs


Een heerlijk druk weekend achter de 'rug' (beetje dubbelzinnig).
Vrijdag werd ik wakker, en ik kon niet meer normaal uit bed komen, dove zij en ontzettend brakke rug. Hoe kon dat ineens? Had toch niks gedaan. Totdat ik eens op het bed ging staan. De vering was er gewoon totaal uit het matras, lag dus gewoon op de lattenbodem.... oeps. Tijd voor een nieuw matras, en direct natuurlijk! Dat zaterdag dus maar gelijk gedaan. Jammer van mijn dag maarrrrrrr, vandaag stond ik op en geen last meer van mijn rug!
Yes, we konden dus naar de handwerkbeurs, maar had me gelijk verslapen dus schoonmoeders zat al op wacht. Eerst even een rondje gedaan, het was gelukkig niet druk en konden overal erg goed bij. Daarna maar eens wat dingen ingeslagen. Ik nam natuurlijk ook wat mij voor de achterban Carla en mijn moeder. Totaal dus een heel tasje vol en tussendoor nog een bakkie leut gedaan met mijn nichtje en haar man die we daar ook troffen. Mijn schoonmoeder had graag het 'magazine' van de Vrolijke vilt vriendjes nog gekocht. En kan je zeggen, het is een aanrader. Atelier de Klaproos vertelde ons dat het boekje op het moment bij de drukker lag en dat het heel snel uit komt! Hij is super.

10 opmerkingen:

angelina zei

aan de foto te zien heb je weer genoeg te doen! ziet er leuk uit allemaal!!!

liefs angelina.

p.s. lekker slapen is heel belangrijk!!!

Ingrid. zei

Wauw , wat een heerlijke aankopen ! Fijn dat je rug probleem met een matras verholpen kon worden !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Corina zei

Fijn dat je rugpijn zo snel verholpen kon worden! Veel plezier met je aankopen!
Groetjes,
Corina

rianne zei

Nou je kunt weer vooruit met je aankopen. Veel succes met het maken, we zien vast het resultaat nog wel eens. Groetjes Rianne.

Atelier Keet zei

ik heb me ingehouden dit weekeind en woon nog wel in Zwolle;-) as woensdag is er ook een stoffenmarkt. kijken of ik dat ook kan weerstaan...
je buit ziet er erg aantrekkelijk uit.

Corina zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan!
heerlijk om zo een beetje mee te kunnen kijken.
Ik ben ook verliefd op het lichtje van Lindelicht!!
Groetjes Corina

Gerda Hartman zei

Wat een heerlijke buit. Hopelijk gaat het weer goed met de rug.

Gera zei

Wat een heerlijke aankopen!! Fijn dat het weer goed gaat met je rug!! Wat zul je blij zijn dat je ontdekt hebt waardoor het kwam! en dat het dus opgelost kon worden!

liefs, Gera

Carla zei

Oh Mar wat een prachtige aankopen zeg, heerlijk zo'n dagje uit ;-)) Ook het leuke tasje wat je voor mij hebt verzorgd ben ik heel blij mee!!! Op naar de volgende beurs....maar dan wel samen ;-))
Liefs Carla.

Natascha zei

Jij kunt weer helemaal los gaan met al die mooie aankopen die je hebt gedaan, en zonder rugpijn is hobbieen toch een stuk prettiger he...
groetjes Natascha